matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Nu är jag och syster duschade och ligger i soffan och slappar . Har kollat på DesperataHusfruar :) Guuuud va spännande de va då !! Får fan inte missa nästa vecka . Men jag skulle inte bli förvånad om jag gör de . Är ju lite snurrig i bollen nu för tiden :S

Ska gå ner och röka en sväng nu tänkte jag .. Sen upp o kolla på tv o slappa igen .
Åååh vad jag saknar mys med du . Är så grymt mys sugen . Men syster går de ju inte o mysa med . Inte ens en kram blir de då åker väl implantaten ur :P haha .. Närå . Men de är ju lixom inte lika mysigt att kramas med henne :O

Jag o syster kom på att de är tredje gången jag tar hand om nya tuttar ju ...
Ojoj . Kanske ska börja ta betalt nu :P haha ..

 





Jennifer .. Förlåt för att jag inte har ringt idag . Varje gång jag har tänkt o ringt dej så har de blivit något i vägen . Och nu kanske du ligger o sover . Men lovar att jag slår en pling i morgon ;) Hoppas att fingret mår bra !! :D

.... Och Sambo . Hör av mej till dej i morgon också :D

Vi höres väl Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: