matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

en söndag morgon sitter man vaken  helt ensam .. lr .. nä . dom andra sover .. 24 timmar med party . så de är nog dax för mej o sova också !! men tack vännen för att du pratade med mej och fick mej att fatta en hel del saker !!! ska försöka att tänka på de . :) så gulligt att du grät för våran skull också !
nu ska jag fan sova också . typ 7 olika snarkningar här :P hahaha
puss på de fuckface


fick ett sms inatt som jag blev väldigt ledsen för också . men alla tror så mycket ! :(

Kommentarer

  • Helene säger:

    Om du menar mitt sms, så kanske det är på tiden att du pratar med mig om det istället!

    Du har inte ens försökt!

    Jag därimot gett dig en extra chans som du inte tog!



    2009-03-15 | 11:01:26

Kommentera inlägget här: