matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Igår va jag med Milla o hennes vänner o bekanta i Boulongern på grill-party :) Jätte trevligt . Men när de blev för kallt o alla mygg va på väg o äta upp oss så gick vi hem till Joel (jag tror han heter så) på fest .. Jätte trevligt o roligt . Träffade bara en massa nytt folk ju :D Sen blev de en prommis till HeartBreak o skaka på rumpan ;) Efter krogen gick vi till Fnasket o käka o sen blev de en prommis hem till Milla . Lyckad kväll !!!

En sak som är så jobbigt är att jag drömde en dröm inatt som jag absolut inte vill drömma . Jag vill ju bara glömma !!! Faaaan . Bort från mitt huvud är du snäll . Jag orkar inte med dom här tankarna o drömmarna som pluppar upp i huvudet hela tiden . Bort bort bort !!!


Är hemma nu . Ska tvätta o städa lite . Sen får vi se vad som händer . Bilderna från gårdagen kommer ut på bloggen sen ;)



Grattis på 22 årsdagen Jossan ;)

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: