matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag 4/11

Kategori: Dagens Ord

Förlåt för att jag inte skrivit nu igen .. Men det händer ju inte så mycket i mitt liv nu . Det suger typ ! haha .. Jag gör ju ingenting . Sitter hemma och pratar i telefonen hela dagarna typ . Kul liv va ? Nä . DET SUGER ! Jag vill göra något kul . Hade planerat att åka till Mariestad och hälsa på Eve ( syster) och Sune i morgon . Men jag lyckades inte hitta en laglig bil att åka i :( I morgon blir det smink party hos Jennifer istället :) Det blir ju kul .

Cissi--> Dagar som jag har haft nu brukar ju vi ha ihop !
Tråkiga , kolla på tv , sitta vid datorn och snacka en massa skit . Saknar dej ju gumms !!


Jag skriver en rad i morgon . Jag lovar !
Natti natti !


Lite bilder :
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: