matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Frågor och svar :

Kategori: Dagens Ord

Jag kommer från: Ockelbo
Jag heter: Matilda
När fyller du år: 8:e Juli
Tycker du om någon just nu: Daniel ;)
Om sex månader: Är det nästan sommar
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vänner
Gillar du golf: Nope
Vilken tid gick du upp idag: Efter tolv nån gång
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Kan du cykla utan händer: Yes
Har du strumper på dig nu: Nej det har jag inte . Men jag fryser om mina fötter
Hur svarar du i telefon: A hallå !
Vad ska du göra ikväll: Mysa med älsklingen ;)
Vad ska du göra imorgon: Fixa körlektioner
Vad vill du bli när du blir stor: Lycklig
Tycker du om gul-bil-leken: Kul ibland . haha
Är det okej att gråta: Det är BRA att gråta !!!
När grät du senast: I torsdags när jag kollade på en sorglig film :,(
Har du gjort en bakåtkullerbytta: Jaa
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar såklart
Laddar du ner film och musik från internet: Nej . Jag vet typ inte hur man gör :S haha
Har du haft träningsvärk: Ja
Har du piercing: Japps . I öronen , näsan , tungan och bröstvårtan .
Vill du gifta dig: JA med Daniel :D
Vill du ha barn: JA med Daniel :D
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: Två kronor kanske
Solar du ofta: Nja . Olika .
Är du bra på att laga mat: Jag blir bättre och bättre :b
Är du flygrädd: Näää
Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat
Vilken är din favorit glass: Svår fråga
Vad heter du i mellannamn: Har inget
Hur spenderar du en regning dag bäst: Myser med Daniel
Är du en morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska såklart
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du nån gång gråtit dig till sömns: Ja :(
Är du beroende av något: Kanske det kanske
Röker du: Det händer väl ibland ..


KLÄDSEL..

Vad har du på dig idag:
En grå klänning
Favoritstrumpor: Rosa med vita ränder

Favoritfärg på kläder: Svart och lila :)

SENASTE PERSONEN SOM..
Sov i din säng:
Jag och Daniel ;)
Du pratade med: Daniel
Du gick på bio med: Ja det händer inte så ofta . Men med Danne tror jag att det var !

Du gick på stan med: Jennifer
Skällde på dig: Kommer inte ihåg . Mamma kanske ?!

SENASTE..
Låt du hörde:
Nån låt på MTV . Hade nämligen det på idag när jag och Danne städade .
Film du såg: Kommer inte ihåg vad den heter :S
Mat du åt: Min goda köttfärssås och makaroner
Kram: Daniel

Fest: I torsdags hon Tommi :)
Resa: Thailand
Dröm: Mardröm
Boken du läste: Nån barnbok hemma med lillebror :b
Personen du träffade: Daniel
Personen du pratade i telefon med: Jennifer
Personen du fick sms av: Stina
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror jag aldrig ätit en sån

Gången du var utomhus: Nån timme sen
Gången du sov: Några timmar sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ja det var en bra fråga ?!
Saken du köpte:
En pizza

Kommentarer


Kommentera inlägget här: