matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Så var vi där igen 😔

Kategori: Allm�nt

Medberoende .. Ja jag är medberoende .. 
Nu har D tagit återfall .. Han får en än gång inte bo här hemma med mig o Dexter .. 
Jag hoppas nu bara att D ska hitta tillbaka inom kort o kämpa för det som är värt istället ! Skulle vara skönt att få hem den nyktra , snälla & underbara D !

Jag mår skit dåligt över detta .. Men kämpar på för att Dexter ska ha det så bra som möjligt ... 
Jag har knappt sovit de senaste dagarna sen D fick flytta ut .. 
Vi har kontakt o det går ju upp & ner .. Försöker bara få honom att förstå vad som är viktigt & vad som är värt .. 
Han som kämpat så himla bra ! Han kan hitta tillbaka bara han vill ❤️ 

Tänkte försöka sova o hoppas att jag får fler timmars sömn än vad jag fått de här andra nätterna ... 
För mitt upp i all denna misär så håller min lilla människa på att få nya tänder också misstänker jag .. 
Så oro , tankar , liten människa som vaknar & har ont .. Det håller mig vaken !!! 

















Aja .. Nu vakna lilleman också ! 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️



Kommentarer

  • Fanny säger:

    Vad du är tuff som "vågar" berätta om detta vännen! Du är grym Mamma till Dexter!
    Säg till om du skulle behöva någon att prata med, jag vet hur detta kan kännas..

    2014-10-14 | 19:53:01
    Bloggadress: http://marleyandme.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här: