matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Saknar bloggen

Kategori: Allm�nt

Jag längtar tillbaka till min blogg . Känner ett behov att få skriva av mig ibland . Dock stoppas jag ganska fort ... Hinner inte ens gå in på appen . 
Jag vet varför jag slutade skriva i min blogg . 
Jag lämnade ut alla mina tankar , känslor och hur mitt liv var .. 
Jag är inte redo att gå tillbaka till bloggen helt . 
Jag pallar inte med kommentarerna .. Näthatet .. Folket som skriver nedtryckande och sårande saker .. Anonyma såklart ! 

Men idag hade jag verkligen viljat skriva ut mina känslor o tankar .. Behöver få det ur mig .. Men här sitter jag ensam i soffan o håller allt inom mig som vanligt !!! 

Fan för er era jävla nättroll 👿


Kommentarer

  • Johanna nilsen säger:

    Du är stark kol ihåg det, o glöm vad alla elaka anonyma folk skriver. De är svårt men du gör ett fantastiskt jobb ska du veta. Stå på dej.
    Kram

    2015-10-20 | 00:44:38
  • Anonym säger:

    Men du förstår att du tycker de är jobbigt att höra sanningen ! Du sitter och tycker så jävla synd om dig själv är vidrigt när vi alla vet hur du behandla Dennis kast ut han när det inte passa dig och lockade han med piller när du vela ha nå ! Förstår Dennis att han inte vela ha med dig att göra !hans ord var vidriga äckliga människa och su tittar snett på han kompisar för du säger att det är deras fel ! Men det är mer ditt fel ! Utan sina vänner så hade Dennis inget dom fanns alltid där och hjälpte han när du kasta ut han miljoner gånger ! Så lägg av och Tyck synd om sig själv ! Alla vet sanningen och kollar snett på dig och skakar på huvudet !!

    Svar: Oj oj oj .. Så lite du vet och har sjuka historier som inte ens e sanna ..
    Det jag tycker e mest sjukt är att du påstår att jag säger att det är deras fel .. Det har jag aldrig sagt ..
    Dennis hade mycket .. Han hade en son här hemma som älskar honom villkorslöst .. Jag älskar honom .. Och det var ju därför han alltid kom hem .. Han sa det själv .. Det var här med oss han var lycklig .. Han ville inte leva det där missbrukar livet ..
    Lockade han med piller ? 😂 har aldrig gjort 😂😂
    Dennis vet att jag alltid fanns här för honom .. Och det var därför han alltid ringde mig .. Och alltid ville komma hem ..
    Jag vet sanningen .. Det du skriver e ju bara skevt .. Lägg din energi på dig själv ist . Verkar som att du behöver det (:
    Matilda Poulsen

    2016-03-22 | 23:01:27

Kommentera inlägget här: