matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tung dag 😭

Kategori: Allmïżœnt



Det Ă€r svĂ„rt att sĂ€tta ord pĂ„ vad man kĂ€nner .. Det Ă€r sĂ„ mĂ„nga kĂ€nslor pĂ„ en och samma gĂ„ng . Det Ă€r kĂ€rlek , saknad , ilska , sorg , tomhet , mm .. 
Min fina fina Dennis fick en fin begravning ❀ Han slipper den eviga kampen med sig sjĂ€lv och nu kan han vara med oss varje dag . Och vi har en plats att besöka đŸŒč 
Han lĂ€mnade tvĂ„ fina barn efter sig .. Jag har turen att fĂ„ vara mamma till en utav dom .. 'Dexter Ă€r det bĂ€sta utav oss bĂ„da'  sa alltid jag och Dennis till varandra ❀
Dennis hade förmĂ„gan att ta sig in i folks hjĂ€rtan med sitt busiga leende och dom mörka , kisande ögonen som bara lyste jĂ€vulskap & osĂ€kerhet ❀ 
Det gör ont i hjĂ€rtat att du inte fick mer tid hĂ€r pĂ„ jorden 🌍 Men du finns alltid med oss i vĂ„ra hjĂ€rtan ❀

Kommentarer

  • Jessica M sĂ€ger:

    Jag beklagar sorgen Matilda & Dexter! :(

    2016-03-24 | 14:54:42

Kommentera inlÀgget hÀr: