matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vi fick några dagar med den vi älskar iaf ❤️

Kategori: Allm�nt

Pappa D va hemma med oss i ca 1 vecka (: 
Det tyckte vi om ❤️






































Nu e D inte kvar här mer och är tillbaka hos sin pappa . Vi får se hur allt blir .. 
Fick jag som jag ville så skulle han bli nykter , må bra , bo med oss och vi kunde vara en familj . 
Jag hoppas ju såklart att det kan bli så en dag . Men just nu känns det ganska långt borta ! ):

Jag släpper honom och han får visa vad han vill göra med sitt liv . 
Jag älskar honom trots allt som hänt ❤️

Här ligger jag i sängen med en liten D som nyss hosta så mycket att han spydde ): stackars min lilla älskling ❤️❤️❤️

Försöka få någon timmes sömn innan lille D bestämmer att de e morgon ! 

Älskar D & D ❤️
Puss puss Tildan ❤️ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: