matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tacksam att jag har lille D ❤️

Kategori: Allm�nt

Allt känns jobbigt just nu .. Sömnbristen har tagit ut sin rätt .. Det enda jag vill göra är att sova känns det som ! 
Men det går ju såklart inte med min lilla D ❤️ 

Att vara ensamstående med en liten kille som fått tänder , blivit förkyld & ha en oro för D är extremt jobbigt ! 
Oron är nog det värsta ! Men jag försöker få vardagen fungera & jag e glad att jag har lille D ❤️

Lille D e det full vart på .. Kryper super snabbt fram , leker , "pratar" , går efter möbler , försöker resa sig mot allt som går ! 
I fredags började han med att ruska på huvudet o säga "nej nej nej" 😍 haha mammas lilla gobit ! 

Skulle egentligen behöva ta mig fram på byn o handla .. Men det regnar i vanlig ordning & jag känner mig så extremt jävla slut ! 
Sitter o kollar på lille D som leker , kryper , går runt bordet & busar istället ❤️

























Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: