matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Snälla låt oss vara !

Kategori: Allm�nt

Jahapp då va dessa människor igång igen .. Denna gång har dom kontaktat min D på sms med falska anklagelser o hot om socanmälan igen ! Dom har även skrivit ut hans namn på Facebook med dessa anklagelser .. Vet att dom varit på andra här i byn och anklagat angående samma sak under dagen .. Men nu såg dom väl ännu en chans att försöka förstöra för oss .. 
Jag blir så otroligt ledsen .. Hur orkar dom ? Varför kan dom inte bara låta oss vara ifred ?? Låta oss ha vårt liv o sköta sina egna liv istället ! 

Ligger i sängen med min älskade lilla Dexter och väntar på att D ska komma hem o krypa ner med oss ❤️ 


Så synd att folk bara vill förstöra o verkar göra allt för att vi inte ska få vara lyckliga ihop ! 

Måndag imorgon tack o lov o dagen kommer spenderas med min telefon o ringa massa samtal :/ tröttsamt ! 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Marre säger:

    Ja du matilda de finns gott om idioter. Om dom höll rebt framför sin egen matta ist. Allvarligt så tror jag bara de är avundsjuka. Du vet hur vi har de emellan åt. Puss

    Svar: Ja usch ja ! Ringer dig senare o snackar lite :P puss puss
    Matilda Poulsen

    2014-05-21 | 14:01:49
  • P säger:

    Hur gick det gumman? Varför uppdaterar du ej? Håller tummarna för er

    Svar: Det har varit lite mycket den senaste veckan .. Men hoppas att allt blir till det bättre nu ! Tack så mycket ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-05-24 | 11:24:19

Kommentera inlägget här: