matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ska försöka bättra mig (:

Kategori: Allm�nt

Ja som ni märker har tiden/orken försvunnit för bloggen .. Ber så hemskt mycket om ursäkt för de .. Men all tid kretsar kring min älskade lilla son nu .. Och när han väl sover så gör jag de som jag inte hinner på hans vakna tid eller så passar jag på att sova en snabbis själv .. 
Lilleman har hunnit bli 7 veckor nu .. Och Gud vad jag njuter av att ha denna lilla människa hos mig ❤️
Han växer så det knakar .. Nu är han 60 cm och väger 5390 g ! Våran stora kille :D


Dagarna rullar på o tiden bara springer iväg (: 

Men nu har jag inte tid att skriva mer för lilleman har vaknat (: 
Ska försöka uppdatera oftare iaf (:


Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vilket litet charmtroll!!

    2014-05-09 | 19:40:07

Kommentera inlägget här: