matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mysig dag ❤️

Kategori: Allm�nt

Idag blev det en heldag med syster J & Texas (: 

Texas är så gullig , snäll & hjälpsam när det gäller hans lilla kusin Dexter ❤️

Jennifer & lilla Zeb kom förbi här ca 30 min efter att Johanna o Texas kommit (: Solen sken så vi satte oss ute på bron o fika o snacka massa ! Härligt ! 
Klockan sprang iväg o Jennifer gick hem med Zeb o vi packade ihop o åkte fram till Trillin o käka lunch ... 
Efter lunchen drog vi vidare o hälsade på våran gamla brukare (: Jag hade ju inte träffat hen sen jag slutade jobba där så de va kul fast de bara va en snabbvisit :P 
Sen åkte vi vidare o hälsade på Hellen (: Dexter hade pratstund med henne o flinade o älskade hennes ko-pläd :D 

Efter besöket hos Hellen åkte vi vidare hem till mamma/mormor .. 
Där blev de massa mys , bus och god mat :D ❤️ Mums ! 

Väl hemma på kvällskvisten fick de bli mys med pappsen , ett bad för lilleman , en dusch för mig o sen bums i säng ❤️



Lilleman va så trött men låg o böka o gnällde .. Efter ca en timme gav jag upp o la honom i famnen o han tvärslockna direkt :P Mammas famn är bäst ❤️


Nu ligger mina fina älsklingar tätt intill mig här på varsin sida o sover fast vi har en 180 säng :P Jag älskart ❤️ Sånna här gånger njuter jag verkligen ❤️ Fast de blir lite trångt o svettigt o ligga i mitten :P 

Dags för mig att sova också (: 
Natti natt 😴
Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Trött som fan så 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: