matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

:D

Kategori: Allm�nt

Ja du .. Tänkte att jag skulle skriva vad som hänt på senaste .. Men va fan har hänt då ? Ja inte så mycket ändå .. LR jo lilleman utvecklas o man märker hela tiden hur han formas till den lilla person han ska bli när han växt och utvecklats klart (: Underbart ❤️ Mer vaken tid . Massa prat o bus . Kontakten man får nu när man pratar med honom e helt underbar :D 


I veckan fixade syster J mina fransar .. Första gången jag va ifrån min lilla Dexter så länge .. Ca 3 timmar .. 
Va nog jobbigast för mig :P Trots att jag visste att lille D hade de bra med sin fina papps så va det enda jag tänkte på o undra om han gallskrek här hemma ! 
Men när jag åkte va lilleman glad o när jag kom hem sov han sött ❤️ 
Så svårt för mig att inte ha min lille D nära o släppa kontrollen helt ! Men en sak jag måste bättra mig på för allas skull :/ 



Katten har flyttat o jag vet att han har det bättre där . Sen lilleman kom så blev allt fokus på honom o jag tyckte synd om Pungen ):

Vi har även införskaffat nya mobiler och jag körde på ett varsit abonnemang till mig o D (: Skönt att slippa de där jävla kontantkortet nu ! 
Valde en varsin iPhone 5s till oss (: Trivs så bra med iPhone så därför blev de så ! Fick med en Marshall högtalare när jag skaffade abonnemangen också ! Så jävla snygg o så jävla bra ljud :D så jag e nöjd :P 


Nä nu har lilleman somnat så nu ska jag pussa på pappan istället (;

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Fiialotta säger:

    Det har gått 2år för mig och jag släpper inte kontrollen över Elwine ;) kommer jag aldrig att göra heller!
    Han e fin Dexter, hoppas vi ses snart ❤️

    Svar: Jag fattar inte hur jag ska klara av att lämna honom på dagis en vacker dag :/ ja absolut de hoppas jag med :D ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-05-09 | 13:19:35

Kommentera inlägget här: