matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Välkommen till världen Dexter ❤️

Kategori: Allm�nt

Måndagen den 17/3-2014 klockan 20.15 kom äntligen våran efterlängtade lilla Dexter till världen . 51 cm & 3650 g välskapt vacker prins ! 



Igår (tisdag) åkte vi hem till lugnet .. Skönt att slippa sjukhus ... Så nu har jag äntligen fått sova . 
Kunde inte sova på bb .. Drygt som fan !
Men dessa två älsklingar kunde iaf sova där ❤️
 
Iaf så har jag fått en snäll liten pojk . Och jag kan inte sluta kolla på honom . Jag har aldrig skådat något vackrare än vår son ❤️ 
Dexter är väldigt lik sin pappa (: Mina fina D'n ❤️ 

Själva förlossningen gick fort och från att jag kom in till att lille D va ute tog det typ 3 timmar .. Tacksam att det gick fort ändå .. Fy fan för o föda barn ! Ont utav bara helvete gör det ! Man kan inte föreställa sig innan hur det känns .. Och ja ... Man "glömmer bort" fort hur ont det gjorde också ... 


Ingen är lyckligare än jag & D nu iaf när vi äntligen har våran fina prins här hos oss ❤️❤️❤️


Nä nu ska jag mysa med min underbara son ❤️

Jag älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Michaela Jansson säger:

    Grattis ännu en gång,han är en riktig sötnos!! :)

    2014-03-19 | 20:39:15
  • Arelis - mamma till Santos 140310 säger:

    Guuuud så söööt! Å lik sin pappa! Han är jättesöt Grattis till din fina prins Dexter! 😍 Å visst gjorde
    det ont som fan? Men helt jävla värt det ändå! ❤️❤️

    Svar: Tack (: ja han e pappa upp i dagen :D
    Ja usch va ont de gjorde .. Så här blir de inge mer barn iaf :P haha .. Men nu när man har skatten här så va det helt klart värt de (; hade ju tur att min förlossning bara tog ca 3 timmar . Hur lång tid tog det för dig ? ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-03-24 | 14:25:00
    Bloggadress: http://areliss.blogg.se

Kommentera inlägget här: