matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Skit morgon rent ut sagt

Kategori: Allm�nt

Ja är det inte underbart att vara mamma så säg (; 
Här började morgonen med att lille D hade lämnat Sveriges största lass i sin blöja o det hade åkt ut på kanten så hans babynest blev skitigt rent ut sagt ! Va bara att skynda in på toa o skölja av lilleman i handfatet ! :P 

Igår satt lilleman fast i mina tuttar mellan 14-19 .. När jag la bort honom skrek han bara ... Det hjälpte inte att ligga med pappa o mysa eller gå omkring heller :/ Sista timmen satt jag bara o grät .. O inte kunde jag sluta gråta heller .. Grät i typ två jävla timmar .. För även när lilleman äntligen somnat kunde jag fortfarande inte sluta gråta :/
Där vid 19 gav jag iaf upp och gav lilleman ersättning och han somnade i sitt babynest efter en liten stund ! 
Han blir helt enkelt inte mätt av min mjölk :/ 
Jag har ju bara gett honom ersättningen på nätterna för att han sover längre då ... Får ca 4 timmar i sträck när han äter ersättningen .. Annars ska han ju ligga vid tutten mest hela natten .. Och det är inte så skönt med mina såriga bröstvårtor :/ dom måste få vila ibland också ! 


Nu ligger lille D här i soffan bredvid mig o håller på o somnar .. Sen ska jag springa ut till tvättis o tvätta babynestet så fort han somnat ! 

Undra vad denna dag har att erbjuda mer ? ;P haha 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: