matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Måste på extrakoll då allt inte står rätt till :/

Kategori: Allm�nt

Idag va de dags för besök hos BM igen .. Idag följde D med ❤️ De va skönt ! 
Lille D verkade må bra iaf ... Men mitt blodtryck va för högt och min mage har inte ökat de senaste tre besöken :/ Tog prov på urin men kunde inte se något .. Så det kommer bli en tripp in till Gävle o gå på UL så får vi se vad dom kommer fram till ... Inläggning kanske ? Igångsättning kanske ? Men hoppas det inte e någon fara :/ BM sa att Dexters hjärtljud va normala iaf .. Men det kan va nå knas med mig och i värsta fall fara för mitt liv ... 
Ja jo de gör en ju liiiiite orolig dårå ! 
BM skulle fixa tid hos UL men dom skulle tydligen höra av sig till mig .. Hörde inget idag så tänkte ringa in till UL imorgon bitti på telefontiden där om dom inte hunnit ringt innan dess ... 
Sånna här besked gör mig så enormt deprimerad ! Jag blir så orolig o känner bara för att gråta typ ): 


Nä nu ska jag väcka en sovande D i soffan o locka in honom i sängen  ❤️

Älskar mina 2 D'n.❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: