matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Förvirrad?

Kategori: Allm�nt

Det här med amningsnappar är ju jätte bra .. MEN dom är genomskinliga och svåra att hitta om man förlagt dom .. Jag må vara förvirrad men jag misstänker att våran katt (pungen) stulit dom .. Han har tydligen en förkärlek till amningsnapparna och Dexters nappar ..  Men hur lätt är det att hitta dessa amningsnappar när dom e genomskinliga då ??? Aja leta lite till annars lär jag väl köpa nya ... 
Blev att amma lilleman utan amningsnappen nu .. Det gick bra (: fick ju ett tips av Nettan hur jag skulle göra för att minska risken för sår på mina bröstvårtor ... 
För blödande bröstvårtor har jag ju haft lite då o då tyvärr :/ 

Nä nu ska jag lägga lilleman på köksbordet o käka lite frulle innan syster J & Texas kommer .. Blir en promenad fram till D's jobb ... Är tråkigt här hemma när pappan i huset e borta ... Tur de bara e 4 dagar i veckan (; 


Älskar mina 2 D'n ❤️

Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Hoppas de fungerar bättre med amningen 💞 Bästa tippset tyckte ja när mini var liten 👍 Sötgrodan växer så de knakar och snart kommer ja å hälsar på. För längesen sist nu tycker ja 😍❤️❤️ Hoppas de är bra med er 💚💜💛😘

    2014-04-03 | 22:26:06
    Bloggadress: http://nttanb.blogg.se

Kommentera inlägget här: