matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

3 dagar till BF ❤️

Kategori: Allm�nt

I fredags gick de bra på UL .. Dock när jag kom hem blev jag tokförkyld ! Idag är första dagen jag känt mig "pigg" . 

Så dessa dagar har mest spenderats i sängen med älsklingen ❤️ Men det har varit mys (;

3 dagar kvar till BF idag . Och jag är otroligt trött på detta .. Mer o mer ont i kroppen nu . Känns som att jag bara vill gråta varje dag .. Jag orkar inte vara gravid nå mer nu !!!! Snälla lilla Dexter va snäll mot mamma o kika ut ❤️❤️❤️ Helst nyss ! 

I fredags på UL upptäckte vi att jag fått bristningar under magen också ): Jag som trodde jag skulle klara mig ! Men tydligen så gick de åt skogen :/


Idag har jag ändå känt mig pigg o solen sken så vi passade på att köra storstädning här hemma , vädra , hänga ut mattor , tvätta , bädda rent i sängen , diska , dammsuga , torka golv o hela köret (: 
Vi passade på att släppa ut våran katt en sväng för första gången också .. Lite läskigt tyckte han de va :P Ja min gumma har vi upptäkt att han har en jävla pung ! Haha .. D's bror lurade oss helt enkelt :P Men men . Inte så mycket att göra åt .. Ja förutom namnet då .. Eftersom han kallats för "gumman" . Nu kallas han "pungen" istället ! Haha :P
Passade på att vara ute i solen en sväng och krattade lite löv o sopade bort grus på/runt bron ! 

Här om dagen möblerade vi om så lille D får sova bredvid mamma sen ❤️


Nyduschad har vi nu bäddat ner oss allihopa i sängen med levande ljus på avlastningsbordet ❤️

Nu ska jag be till Gud att min älskade lilla son ska kika ut o sen ska jag mysa med min älskade sambo ❤️


Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: