matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

1 vecka

Kategori: Allm�nt

Idag blir Dexter 1 vecka gammal .. Det känns som att jag nyss fick honom men ändå som att jag haft honom hos mig hela livet ... Livet som mamma är underbart och jag bara njuter av min fina pojk ❤️


Lilleman har hunnit med en del på denna vecka ..
Han har åkt tåg till gävle och hem igen , promenader i vagnen , hälsat på folk , haft besök av folk , handlat på Ica , bajsat ner mammas & pappas säng , kissat ner mamma , åkt taxi , åkt bil , hållt mamma & pappa vaken en natt , mm . 

Kärleken till denna lilla människa går inte att beskriva med ord ❤️
Jag & D behöver ingen tv eller dator mer kan man ju konstatera .. För det vi mest gör är att ligger o kollar på vår underbara son ❤️ Vaken & sovande Dexter stirrar vi konstant på :P  



Texas är en stolt kusin som mer än gärna hjälper till och han är så försiktig o duktig ❤️





Mina fina pojkar vad jag älskar er ❤️



Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: