matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Va bara tvungen att skriva av mig

Kategori: Allm�nt

Ligger o läser igenom dom här kommentarerna .. Ni vet dom här som pågick så länge att jag låste min blogg ... Det är fan inte snälla ord .. Fegt är ordet jag kan komma på ! Sitta o gömma sig anonymt vid datorn o skriva så enormt dumma saker till en person man redan vet mår dåligt ... Sparka på en som redan ligger ner lixom .. Hur är man funtad i skallen då ? 
Jag borde sitta inlåst , jag är sååååå sjuk , jag borde få behandling för jag e psykisk sjuk , jag ska låta D vara för att han har flyttat (?) .. Det är några utav alla saker jag fått i kommentarerna .. D har aldrig flyttat .. Lr som längst nån timme när vi bråkat o jag antingen slängt ut honom eller han själv sagt att han tänker flytta .. Och sen har det slutat med att vi blir vänner o han kommer hem igen .. Men hur kan någon tro sig veta allt om vårt liv ? Om oss ? Hur kunde denna person skriva att jag skulle bli en dålig mamma när jag gick ut med graviditeten ? Skulle göra soc anmälningar på mig när jag gick ut med graviditeten .. Hur är man funtad då ? Mitt barn som växte i magen då va inte utsatt för fara på något vis .. Och vad trodde människan att soc skulle göra då ? Inte precis så att dom kan/får tvinga en till abort ... Hittat på sjuka saker till soc så man har ju nästan suttit o skrattat när dom berättat vad dom fått för anmälning ... Varför är det så svårt att vara snäll ? Mår denna person bättre av att försöka trycka ner mig ? 
Jag vet iaf att Dexter mår bra & att jag är en bra mamma .. 

Nu ska jag göra mig iordning och sen ska vi ner till BVC o träffa läkarn . 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: