matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Soc möte

Kategori: Allm�nt

Jahapp .. Idag hade jag bokat in ett möte här hemma med soc ... 
Jessica frågade mig om det var okej att en annan skulle vara med också ? Ja de va Jessica & Sara som skulle komma egentligen .. Men denna person ville också vara med .. Okej sa jag .. Jag har endast hört dåliga saker om denna människa .. 
Jag gav henne en chans och tänkte skapa min egna uppfattning .. Och ja jag fick de bekräftat .. Ursäkta språket men hon verkar helt jävla slut i huvet och jag fattar verkligen inte hur fan hon kan få ha det där jobbet !!!! 
Jag har ju som ni kanske förstår aldrig i hela mitt liv haft med denna människa o göra . Hon kommer in i mitt hem och vet inte ett jävla skvatt om mig .. Hon verkar inte ha läst någonting som står i mina papper på soc .. 
Hon valde fel person att gå på ! Hon valde fel jävla ord och det gjorde mig så förbannad så jag slängde ut skiten från lägenheten .. Fick be henne 3-4a gånger att lämna min lägenhet och öppna dörrjäveln innan hon fatta att hon inte va välkommen i mitt hem !
Sen satt vi andra kvar och fortsatte mötet utan henne ! Jävla människa ! Usch säger jag då bara ! Väntar på samtal från chefen på soc .. Då jävlar ska han få höra hur hon håller på ... Man beter sig inte sådär som hon gjorde ! Det finns lixom en anledning till att jag bad om det här mötet ... Men hon verkar inte ha fattat vad mötet gick ut på ... Så jävla förbannad o jag ska ha ett jävla bra svar från chefen varför den där jävla människan ens få arbeta med de hon gör ! 

Kanske förklarar lite mer ingående sen vad hon sa .. Nu ska jag ringa upp soc o tjata på att få prata med chefen igen ! 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: