matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag är en sån här jobbig mamma :P

Kategori: Allm�nt

I måndags hade jag tid på BVC hos Lotta för att få information om vaccinet . Maggan kom också in för att svara på dom frågor Lotta inte kunde svara på . 
Nästa vecka ska jag få träffa läkarn för mer info och jag fick med mig massa information som Lotta skrivit ut åt mig (: 
Jag vill lixom veta vad de e för "gift" dom ska spruta in i min bebis ! 
Eftersom de e vanligt att bebisarna får feber så anser ju jag att de e kroppen som säger ifrån .. Och därför blir jag lixom fundersam .. Dessutom har man ju hört , läst & sett dokumentärer som gjort mig fundersam över vaccinet ! 
Valet & kvalet .. Kommer ha ångest vad jag än väljer känns det som :/ 
Hoppas mötet går bra med läkarn iaf och att jag blir någorlunda klokare på det här :P 

Nu ska jag hänga lite tvätt o sen blir det en promenad med Dexter i bärselen när han vaknat och ätit (:

Mina nya sköningar ska få sig en promenad (; ❤️

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: