matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Det känns bara så jävla jobbigt

Kategori: Allm�nt

Jag försöker hålla mig flytande i alla dessa tårar som kommer o går .. 
Ledsen , arg & besviken är dom ord jag kan komma fram till när det gäller allt det här som händer ! Snart har jag lust att be hela världen att fara o flyga .. Jag och Dexter klarar oss själva !


Allt jag gör , gör jag för Dexter . Alltid en tanke på honom ! Han är min lilla skatt , min livs kärlek ❤️ 


Idag hade vi en mysig dag med pappa/morfar , Karina & Texas iaf ❤️





Jag ligger här i sängen .. Kramar om och pussar på min älskade son ! Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar ... Sen ska jag somna tätt intill min lilla människa ❤️


Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: