matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vet inte vad som händer .

Kategori: Allm�nt

Många tankar som vanligt .. Och frågorna tar väl aldrig slut ?! 
Nått som känns skönt är att D & jag har haft lugna samtal med varandra .. Denna gången med alla kort på bordet .. Lr än har vi inte pratat klart .. Men va skönt att få ärlighet trots att ärligheten gjorde ont på vissa ställen .. 
Vet inte vilken riktning vi går åt . Jag kan inte ge svar på det . Jag älskar honom . Han älskar mig . Men vet inte om jag kommer kunna gå vidare och känna tillit igen .. Tiden får utvisa och vi tar det lugnt o jag försöker hålla mig stark ! 
Ja ni kanske tycker jag e dum i huvet . Det tycker nog jag själv att jag är också ... Men jag kan inte svara på vad som händer då jag inte har några svar .. Förutom att jag älskar konstigt nog den människan som sårat mig så enormt mycket ! 
Han har på något vis fattat tror jag ? Han har börjat vara ärlig , svarar på mina frågor så gott han kan , ger mig det jag behöver .. Han har äntligen fattat att sitter jag där o gråter .. Så säger han inget .. Han ger mig bara en lugnande kram ... 
Han har börjat bry sig mer om Dexter igen och börjat känna på magen igen (: något han slutade med under "L" tiden .. 
Han vill vara mer delaktig nu känns det som .. 
MEN jag tar det lugnt o ser vad som händer . Än bor vi vägg i vägg typ . Med olika ytterdörrar .. Vi ses , pratar , umgås & ja vi har sovit med varandra .. 

Lilla D är snart ute i vida världen . Och innan dess ska jag kunna ge svar på hur mitt liv ser ut . Mycket hänger på hur D väljer att visa & förrändra .. 



Jag har fortfarande min lilla D att tänka på .. Och han ska få komma ut till en glad mamma ! ❤️

Lilla D hade faktiskt hicka tidigare ikväll :P hihi .. Kändes himla konstigt tycker jag .. Då tycker jag ju mer om när han rör sig (: 

Någon som har tips angående mina värkande ben ? För det e fan jobbigt !!! Använder stödstrumpor för det mesta iaf .. Men får ändå värken in benen .. Vad fan kan jag göra ?? Tips tips tips tack !!! 

Nä nu lär jag försöka somna .. Har varit as trött hela kvällen/natten men som vanligt inte lyckas somna när tankarna börjat snurra !
Fått ur mig massa nu så nu kommer jag nog lyckas (:



Puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Gud va mysigt med hicka, det hade thelise flera gånger om dagen :) nu är det nära till du har honom på ditt bröst <3 å just i den stunden kommer känslor du inte ens visste du hade sån enorm kärlek ! Det bästa i livet ! Kram

    2014-02-02 | 11:47:31

Kommentera inlägget här: