matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag imorgon !!! Nervöst :S

Kategori: Allm�nt

Imorgon är det äntligen tisdag och dags för besöket hos BM ! Så nu håller vi alla tummar o tår för att magen växt ! 
D har suttit o försökt mäta min mage :P Han vet inte riktigt vart ifrån man mäter så måtten blir då olika varje gång (; haha . Men de e gulligt tycker jag ❤️
Han har verkligen varit extra omtänksam nu sen besöket hos BM förra veckan .. Tagit extra mycket på magen o frågat mycket hur magen känns o om jag känner lilla D . Blir verkligen varm i hjärtat när han visar sin kärlek o oro över lilla D ❤️
Här om natten låg han med handen på min mage tills han vaknade igen när han sov ... Gulligt tycker jag :D ❤️


Nu blir det Paradise Hotel på datorn o hoppas att sömnen kommer . 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: