matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Strömavbrott

Kategori: Allm�nt

Här hemma blev det strömavbrott inatt .. Nån timme senare så hittade svärfar & D lösningen .. Tack o lov . Men glad att vi har kakelugn här hemma så jag elda på för fullt (: men det glödde redan i kakelugnen eftersom vi eldade hela natten innan . Skönt & mysigt (: 


Varje dag går upp o ner .. Enda dagen känns allt tipp topp och andra dagen blir jag att tänka på allt som hänt o mår verkligen dåligt . Blivit många tårar och jag hoppas på att kunna gå vidare o inte behöva få dessa dåliga dagar då jag blir ledsen och får panikångest ... 
Men för det mesta känns allt faktiskt bra nu .. Vilket jag kan bli lite rädd för .. För känns allt för bra så känns det som att något är fel och jag väntar bara på en ny käftsmäll ! Så jag kan aldrig njuta fullt ut av de lyckliga stunderna ! Men jag går sakta men säkert framåt nu .. 


Dags att försöka få lite sömn .. Imorgon är det dags för ett besök hos BM igen o kolla så vår lilla D mår bra :D ❤️ 

Älskar mina två D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: