matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Orolig

Kategori: Allm�nt

Usch .. Besöket hos BM fick mig att bli så jävla deprimerad idag .. Ska jag behöva gå en hel vecka o vara såhär jävla orolig ??? Gråtit för att jag är så rädd att något ska vara fel .. Min älskade lilla pojk ❤️ Jag hoppas att det inte är någon fara .. Men fan vad denna vecka kommer vara jobbig !!! 
Tänk om det inte är någon förändring nästa vecka då ? Åka in på förlossningen o kolla ... Vad kollar dom då ? Vad är det för fel ? Nä fy fan !!! 
Hjärtljuden lät bra iallafall o lille D's rörelser i magen e som vanligt .. Men vad är det för fel då ?? 
Fan det är ett helvete att vara gravid med dessa oroligheter !!! Jag vill ha svar NU !!! 

Älskade lilla Dexter säg att allt är bra ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: