matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dåligt med uppdatering ! Sorry ❤️

Kategori: Allm�nt

Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt på bloggen .. Men det händer inte så mycket nu faktiskt .. Jag sover för det mesta .. Konstant värk i benen har jag också .. Dryyygt !! 
Vill att tiden ska gå fort nu så jag slipper vara tjock , otymplig , denna jävla värk i benen & det onda i magen som kommer o går ibland ! Jag vill ha min lilla pojk här .. Få pussa , krama o bara älska ihjäl min älskade lilla Dexter ❤️ 
Kärleken jag känner för Texas är så stark att jag kan gråta .. Då är det inte ens mitt eget barn . Men det är världens underbaraste lilla pojk som min älskade syster skapat ❤️ Enorm kärlek och jag kan bara förställa mig kärleken till sitt eget barn då .. 


Nä nu måste jag försöka sova igen ! 
Älskar D & lilla D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: