matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vill bara att allt ska vara bra

Kategori: Allm�nt

Spenderar mina dagar , kvällar & nätter mest ensam .. Lr jag har ju tack o lov Gumman (katten) och lilla D i magen .. Men D har varit borta större delen utav tiden nu dem senaste 2-3 veckorna .. Inte alls bra mellan oss med andra ord .. Jag hoppas o önskar att det blir bra så vi kan bli den lilla familj vi planerat ... För hur jävla skit allt än är så älskar jag den där människan o vill leva med honom ❤️ 
Imorgon ska vi till soc iaf o försöka hitta en lösning .. Och senare ska vi till BM o kolla lilla D och planera o prata om förlossningen .. 
33 dagar kvar till BF nu ❤️ O den enda funderingen jag har angående förlossningen är "hur fan tar vi oss in?" .
Vad ska jag tänka på angående förlossningen ? 
Vet att jag vill ha all hjälp man kan få på smärtlindrings sidan iaf ! Tänker inte ha onödig smärta när de finns hjälp att få lixom ... 
Tänkte packa en väska till förlossningen här nån dag också . Så det är klart utifall lille D (förhoppningsvis) bestämmer sig för att kika ut tidigare (: 




Ska försöka sova nu .. 
Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: