matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag tänker för mycket & får allt att bli mitt fel

Kategori: Allm�nt

Svårt att sova de senaste nätterna .. Många tankar ... 
Vad gör jag för fel ? Vad gjorde jag för fel för att det skulle bli såhär ? Jag är inte perfekt , jag vet ... Men vad var det som hände ? En enda ond spiral har detta blivit .. Tar vi oss ur den tillsammans ? Jag vet varken ut eller in längre .. Är det inte någon annan som trycker ner mig så har jag blivit jävligt duktig på att göra det själv faktiskt ! 
Men jag har mina ljusa stunder där jag verkligen försöker att bygga upp mig själv ... Inte beskylla mig själv för allt ... Och att jag faktiskt inte är så värdelös som jag för det mesta tror ... 

Tidigare ikväll skrev jag denna text på min Facebook och valde att göra en bild av den ... 

Jag vill att D ska förstå den .. Men den är framförallt till för mig själv ... Jag måste försöka se det vackra nu ...

Klockan ringer klockan 9 .. Än har jag inte sovit en blund ... Ska åter igen försöka med det ... D har sovit o sovit o sovit ända sen han kom hem igår morse ... Vart uppe nån sväng då o då bara ... 
Jag önskar jag också kunde göra så .. Stänga av och somna bara ... 

Aja dags att försöka få nån timmes sömn innan klockan ringer ... 



Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: