matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Förvärken som aldrig tog slut !

Kategori: Allm�nt

Seriöst ... Det här va väl bland det värsta jag varit med om .. Kommer jag då klara av att föda med dykmetoden undrar jag ? Tror jag haft min första riktiga förvärk nu .. Satt i köket .. Fick panik ! Ont i rygg och mage . Magen blev helt spänd .. Kunde knappt få ur ord för jag hade så ont .. Sprang in till sovrummet för att lägga mig .. Kallsvettades . Tur att älsklingen va här .. Otrevlig blev jag å .. Han fick öppna fönstret åt mig för jag börja svettas när jag fick så ont . Det hjälpte inte . Upp o stå o försöka andas . Nä fy fan fortfarande ont . Kändes som att jag skulle spy . In på toa o trodde jag skulle spy .. Svetten fortsatte .. Klädde av mig o ställde mig i duschen en snabbis .. Fortfarande inte bättre .. Ur fort o snabbt in i sovrummet .. Ropade på älsklingen igen . Jag stod lutad framåt o höll i sänggaveln o älsklingen tröck på min rygg ... La mig ner i sängen efter en liten stund och försökte andas lugnt .. Tillslut va det äntligen över ... Helt jävla slut kände jag mig ! Nä usch för det här .. 
Nyss duschat av mig och lagt mig i sängen .. Ska nog göra kväller o hoppas att jag slipper uppleva detta igen ... 
Är jävligt tacksam över att D va här nu .. Jag fick verkligen panik . Jag visste inte vart jag skulle ta vägen .. Hade så jävla ont !! Men han va lugn tack o lov ❤️

Som sagt .. Helt slut efter detta ! 
Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: