matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Korpberget

Kategori: Allm�nt

Nu är bollen i rullning . Soc har ju godkänt att jag ska få åka på en anhörigvecka på Korpberget . Imorgon ska jag be Sofia boka in mig . 
Mamma kommer att ta Dexter när jag åker dit .. Kommer va sjukt jobbigt att lämna Dexter o åka iväg så många dagar från honom .. 
Men jag tänker att det är för hans & min skull jag åker så går det lite lättare ! 

Ville bara berätta att jag är på god väg i mitt tillfrisknande som medberoende (:



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Stort lycks till!

    2014-12-03 | 09:02:02
  • Anonym säger:

    Ska du lämna din lilla bebis så länge för att åka och hälsa på någon som valt att göra så han är långt ifrån er? Dexter borde gå i första hand och inte behöva vara ifrån sin mamma så länge kan inte vara nyttigt!

    Svar: Jag ska inte lämna bort Dexter för att hälsa på någon ! Jag ska åka iväg för att få hjälp med mitt medberoende ! Och han är van och trygg med mormor .
    Matilda Poulsen

    2014-12-04 | 22:43:08
  • Matilda (jag) säger:

    och varför jag väljer att åka dit är för Dexter skull också ! Han går i första hand oavsett !!!

    2014-12-06 | 20:01:23
  • Anonym säger:

    Klart du ska åka, hoppas det blir en bra vecka. Försök att inte ta åt dig från folk som ska ge dig dåligt "mamma"samvete, hen har säkerligen inte suttit i den sits du är i och vet inte hur starkt ett medberoende tär. Personligen tror jag inte att något barn mår dåligt av att vara hos (snälla och trygga) farföräldrar 1vecka, däremot tror jag både mamma och barn mår bättre på lång sikt av att mamma tar hand om sig själv och ansvar för framtiden.

    Svar: Tack ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-12-07 | 14:21:07
  • Anonym säger:

    Hur går det med medberoendet ? Du tar tillbaka D gång på gång, han får knarka som han vill och sen när han behöver knulla och ha lite mat så släpper du in han. Förr eller senare kommer du förlora Dexter

    Svar: Jo jag arbetar med mitt medberoende varje dag ska jag säga dig . Han är inte välkommen när han vill knulla & ha lite mat . Då hade han varit tillbaka för längesen & flera gånger om sen hans återfall !
    Jag kan inte förlora min son för att jag släpper in hans pappa i mitt hem när han är nykter heller för den delen .
    Tror du bör ta reda på lite mer fakta innan du väljer att kommentera nästa gång !
    Matilda Poulsen

    2014-12-08 | 20:20:49
  • Anonym säger:

    Jag beundrar dig! Du verkar vara en superbra mamma som alltid sätter din son i första hand. Du kämpar med allt möjligt och får slåss med klövar och klor. Du förtjänar och behöver lite äkta lycka 💗

    Svar: Tack ❤️ Skönt att få lite positiva kommentarer också ! Det gör mycket ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-12-21 | 21:40:44
  • Linnea säger:

    Vad det är lätt att skita ner någon som redan ligger ner och har det svårt, skona henne dumma kommentarer om saker som anonym inte vet något om. Det finns verkligen människor som vill göra de jobbiga i ens liv mer jävligt med lite ord som krydda. Som att sätta en kniv och vrida om lite extra det är skamligt och hemskt att anonym (vissa av er som skriver )ska vara där och görs de värre och må gott av de!!!! FY, som människa kan man väl stötta och tro på en person som har det jobbigt, eller så kan man bara hålla allt dumt för sig själv för det skadar bara mera! Blir så besviken och ledsen på människor som ska leka att dom vet allt och ska lägga sig i!
    Lycka till nu Matilda kram

    Svar: Tack Linnea ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-12-25 | 22:30:18

Kommentera inlägget här: