matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Låst upp o testar

Kategori: Allm�nt

Jaha då har jag låst upp bloggen då .. Får se hur det går denna gång !! Läsarna sköt i höjden o det har redan rullat in över 100 läsare (: kul att de flesta hittat tillbaka (; 

Ligger i soffan o ammar lilleman nu . Min älskade lilla griiis ❤️
Hoppas att han tänker somna så jag kan äta frukost i lugn o ro o slippa sitta o hoppa med honom i bärselen vid köksbordet .. För enligt lilleman så är de så jävla tråkigt att vara stilla . Det måste hända något hela tiden under den vakna tiden han har .. Annars blir han heeemskt missnöjd :P Lr så får vi säga åt pappan att komma in från grannen o underhålla lilleman medans jag äter .. 
Usch super hungrig nu ja ! O lilleman ska ju äta så läääänge ..



Skriver kanske nån rad senare (;

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss pussTildan ❤️ 

Kommentarer

  • Ejmy säger:

    Han är så fin, eran son 💛

    2014-04-21 | 22:26:05
  • Ejmy säger:

    Han är så fin, eran son 💛

    Svar: Tack :D ja jag är riktigt stolt över det vi skapat ! (; 💕
    Matilda Poulsen

    2014-04-21 | 22:26:05

Kommentera inlägget här: