matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Full fart idag (:

Kategori: Allm�nt

Idag har vi haft fullt upp jag o Dexter (: fast han har mest sovit :P
Imorse var jag tvungen att väcka lilleman .. Sen blev det en promenad ner på babymassage med Jennifer (min kusin) & Zeb (Dexters tremänning som är född 2 dagar efter Dexter) .. Dock sov lilleman hela massagen så jag kollade snällt på när alla andra massera sina bebisar (: 
När babymassagen va klar skulle Zeb över till BVC så vi följde med dit .. Träffade Mickan , Anna & Gustav (snart 4a månader) där (: de va mys att träffa dom :D Längtar tills Mickans bebis tittar ut ❤️ 
Lotta hade tid att ta in oss tidigare så vi fick också väga o mäta på engång .. 
3v & 1dag 
- längd 56 
- vikt 4,130

Alltså lilleman har växt hela 5 cm på 3 veckor .. Kanske ska bli lika lång som sin kära far han (; hehe 

Jag fick även springa in till Mia och plocka mina stygn en snabbis .. Mickan fick ta lilleman då ! Han somnade i hennes famn under tiden (: Go grisen ❤️ Tack för hjälpen Mickan ❤️

Sen packade jag o Jennifer ner våra bebisar i barnvagnarna o traskade hemåt .. 
När jag kom hem va D redan hemma .. Vi käkade o sen drog han iväg på möte o jag la mig i soffan för att vila .. Men blev inge vila för syster ringde o fråga om vi skulle fika på Trillin .. Så de va bara att kliva upp o klä oss igen (; 

Efter fikan följde syster med upp till soc o underhöll lilleman medans jag skrev massa papper med Sofia ! 
Sen direkt hem o amma en superhungrig Dexter ! 
La oss i sängen o somnade 1,5 timme .. Välbehövligt !! Så jävla trött idag !!! 

 Mys i soffan o snart är det dags för sängen igen ! 


Dags att amma lilleman igen låter det som nu ! 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: