matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Är ni stolta ?

Kategori: Allm�nt

Imorgon går jag in i vecka 18 ❤️ Känner mig inte alls gravid för tillfället .. Bara fet ! 

Dagarna rullar på men allt går segt som vanligt ! Har ingen lust att skiva i bloggen heller .. Dumma kommentarer som dyker upp så fort jag skriver något ! 
Jag kämpar på o försöker att inte tänka på dessa kommentarer .. Ibland blir jag bara så less och trött .. Alltid anonymt ! Folk vågar då inte stå för någonting ! Riktigt fegt vill jag påstå ! 
Sprida rykten och skriva anonyma kommentarer och försöka trycka ner o sparka på en människa som redan har det kämpigt är ni bra duktiga på ! Är ni stolt över att hålla på såhär ? Det är sjukt tycker jag ! Stå för det ni gör nån jävla gång ! 

Sen har jag ju dessa fina och snälla läsare som ger mig stöttning ! Och varje gång jag får dessa fina kommentarer blir jag starkare och får mer energi att gå vidare ! Tack till er ❤️




Nu ska jag ta mig en dusch o glo på film efter det !

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Ejmy säger:

    Handlar förmodligen om avundsjuka . Som jag skrivit förut, du är en stark tjej! Kämpa på! <3

    2013-09-30 | 19:30:58
  • Nettan säger:

    Försök strunta i avensjukt, fegt folk! Förstår att det är svårt, men dom mår egentligen dåligast. Försöker få ut nå bra av deras idioti så dom kan leva vidare på de! Deras livsgnista å energi.. Sjukt hur folk kan bete sig!!
    Kul å se dig idag iaf ❤ Trots en kortis ☺ Du är så fin, å inte ett dugg tjock, trots att du snart gått halv vägs :). Liten, liten mysig bebis mage ❤ Vi får höras snart igen tycker ja! Puss å kram

    2013-09-30 | 19:34:43
    Bloggadress: http://nttanb.blogg.se

Kommentera inlägget här: