matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ensamtid med prinsen ❤️

Kategori: Allm�nt

Fy fan .. Vaknade klockan 6 imorse o kunde inte somna om ! Spöregn och kolsvart ute ! Vid åtta lyckades jag somna om o sov till tio .. Vaknade av att svärfar plinga o banka som fan ! Nä usch orkade inte kliva upp o öppna så skrev ett surt morgon sms att han skulle låta mig sova :P haha ! Dock somnade jag inte om .. 

I eftermiddag beger jag mig hem till syster J för att vara barnvakt till prinsen (: Ska sova där med honom inatt så syster & hennes kärlek kan ut o roa sig :D Dom kommer hem imorgon så vi får leka på förmiddagen också (: Ber till gudarna att Texas sover så länge det bara går ;P haha ! 

Idag gick jag in i vecka 21 ❤️ :D


Nä nu ska jag käka upp gårdagens kebabrulle o vänta på att min stora kärlek ringer ❤️

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: