matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sanering

Kategori: Allm�nt

Sanerat o duschat rent badrummet , tvättat sängkläder , handdukar & kläder . Har alltså påbörjat saneringen efter magsjukan idag ! Imorgon blir det resten utav lägenheten som ska få sig en omgång . Orken tryter och jag har inte riktigt fått tillbaka energin och måste ta pauser titt som tätt . Att vara gravid gör mig ju allmänt trött . Men denna magsjuke natt tog kol på mig !!! 
Kanske får nå ryck o gör klart allt ikväll . Skulle vara skönast . Men som sagt ... Orken måste finnas ! Hoppas den hakar på mig en liten stund till så jag kan dammsuga o torka golven iaf (: 

Imorgon kan jag äntligen träffa folk ! Då har tiden för karantän gått ut (: 
Har bestämt mig för att aldrig mera i mitt liv ha magsjuka !!! På slutet låg jag på badrumsgolvet o grät för att jag va så trött o inte orkade spy mer ... Usch för magsjuka !! 

Räknar dagarna tills kärleken kommer hem (: Saknar honom så mycket ❤️ Jag längtar verkligen tills vi får spendera tiden tillsammans nu när han äntligen blir helt fri !! Nu kan polisen inte komma o ta honom från mig mer .. Och det är en underbar känsla !!! (: 
För D kommer det att bli en chock med min mage . För dessa veckor som han varit inlåst har det verkligen hänt grejer .. UL , sparkar & magen som bara blir större (: Det kommer bli kul att se hans min när han ser hur stor magen har blivit :P hehe . 
Aja friheten är nära och jag längtar tills Dexters pappa kommer hem ❤️




Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: