matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Risifrutti ❤️

Kategori: Allm�nt

De senaste veckorna har jag inte haft någon riktig matlust . Tycker lixom ingenting e gott o inte blir jag sugen på något heller . Det enda som går i all The time o som jag faktiskt tycker e gott är Risifrutti . Äter minst två Risifrutti om dagen . Tvingar mig själv att äta riktig mat under dagarna så lilla Dexter får den näring han behöver . Men de känns så jävla drygt att inte känna att någonting är gott :/ Och jag är himla tacksam över att min älskade Risifrutti finns ! 
Särskiljt eftersom jag alltid har haft svårt med frukost .. Så senaste veckorna har de blitt en Risifrutti direkt på morgonen . Efter en timme lr två blir det en riktig frukost med macka & mjölk (: 

Jag ❤️ Risifrutti 


Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: