matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Pressen & nervositeten

Kategori: Allm�nt

Idag är det en sån här dag då allt känns jobbigt ... Nervositeten över hur fan de kommer bli när D kommer hem e enorm . Pressen att försöka fixa så mycket som möjligt med hemmet , kontakter , medicin m.m för att underlätta hans hemkomst . Orken tryter o graviditeten gör mig extra trött . Tankarna flyger omkring och idag har jag en gråt och sov dag ! Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att allt blir bra nu när min D äntligen kommer hem till mig & magen ❤️
Skönt att han är fri denna gång iaf o slippa stressen och pressen om efterlysning & polisen som jagar , snokar o plockar in honom titt som tätt !

Nu ska jag sova en sväng så huvudet slipper kännas så tungt !! 



Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Rh säger:

    När kommer dennis hem?:-) märks att du längtar, hoppas det blir bra:)

    2013-11-27 | 15:38:03

Kommentera inlägget här: