matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Måndag

Kategori: Allm�nt

Har tvättdag idag . Men än ligger jag kvar i sängen o glor på film . Vart är min ork ? Jag känner mig helt slut ! Tänkte ta mig in i duschen strax o hoppas på att jag piggnar till av den . 

Från det ena till det andra . Fan vad jag blir irriterad på Lvm-hemmen . Hur dom hanterar saker , skiter i dom intagna och  inte försöker få ut dom i friska luften , eller att göra något ! Lvm-hemmen är bara "förvaring" . Det är sjukt ! Det borde finnas regler att dom intagna inte bara kan ligga inne på sitt rum hela dagar & nätter . Att personalen ska vara där o ge dom lite stöd , motivation , positivitet & säga till "på skarpen" att dom måste göra minst EN grej om dagen ! 

Aja nog om de ! Har int tid o skriva nu ! 

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: