matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Magsjukan från helvetet

Kategori: Allm�nt

Vilken helvetes natt jag fick då ! Vid tolv tiden inatt började de värsta o fortsatte konstant till ca halv sju imorse . Fick pauser på mellan 10-40 min ca . Bäddade inne på badrumsgolvet vid två inatt o blev kvar där till tolv tiden idag .

 Springandet mellan sovrum och toa blev för påtagligt och jag hann inte ens till sängkanten innan de kom till slut . Tur jag ställt hinken där . Sista spyan kom vid tio i morse o vid tolv när jag lämnade badrummet tog jag mig till soffan där jag blev kvar halvsittandes för att slippa illamåendet . Somnade tillslut och har sovit till o från hela dagen . För nån timme sen lyckades jag få i mig en mugg blåbärssoppa och är överlycklig över att jag fått behålla den . Hungrig och törstig som fan . Har fått i mig ett glas vatten och en Risifrutti nu också . Känner mig trött men fortfarande hungrig som ett djur så nu väntar jag på hemleverans av mat o ska äntligen få i mig fast föda ! Efter det kommer nog sömnen ! 

Stackars Dexter har hållt igång som fan under natten och dagen .. Jag blev irriterad på stackarn inatt då han rörde sig o jag låg där med illamåendet . Han gjorde ju inte saken bättre om man säger så ): Usch vad jag kände mig dum mot min lilla älskling när jag blev så irriterad på honom ): 

Ska slänga i mig en resorb (vätskeersättning) så vätskebalansen kanske blir bra igen . 

Inatt och idag önskade jag verkligen att jag hade min kärlek här hemma så han fick ta hand om stackars mig o serva mig . Han är dock överlycklig att han slapp de här :P men de kan jag ju förstå (: hehe . 


Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: