matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

It's a boy

Kategori: Allm�nt

Har spenderat lite tid med systerJ & Texas i eftermiddag (: märks att prinsen e frisk nu för maten va de absolut inga problem med att få i sig idag och energin va på topp :D Härligt att se ❤️
Själv känner jag mig helt slut nu :P haha .

Hittade en fin ram till Ultraljudsbilden idag som jag bara va tvungen att köpa ❤️

Så nu står den vackert på ena hyllan i sovrummet med alla andra Dexter's grejer (: 

Ska vila lite nu sen får vi se vad kvällen ger . Absolut ingenting skulle jag tippa på iaf :P

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va fint ni har fixat för eran lilla Dexter! en fråga vart har du köpt ramen? vill också köpa en sån men hittar inte nånstans! tacksam för svar :) Och grattis själv till eran lilla prins och hoppas att det går bra för er! :)

    Svar: Tack så mycket (: Jag hittade den på Marianns Örtabod här i Ockelbo. Var rena slumpen att jag såg den när jag gick förbi skyltfönstret (: Den kostade 99kr . Har du inte tillgång till att köpa den här så kan jag köpa den och skicka till dig om vi löser betalningen annars (: Kram
    Matilda Poulsen

    2013-11-06 | 21:16:39
  • Arelis säger:

    Oj glömde skriva mitt namn haha! Men det skulle vart superbra om du kunde göra det! Men jag återkommer ifall jag inte hittar någon liknande här i stockholm eller om det inte finns någon fin som den ni har :) !

    Svar: Ja absolut det är bara att höra av dig isf så kan jag springa "fram på byn" o köpa den o skicka den direkt (; Lycka till och jätte kul att läsa din blogg tycker jag ! Kram
    Matilda Poulsen

    2013-11-06 | 21:48:02
    Bloggadress: http://aarelis.blogg.se

Kommentera inlägget här: