matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Halsbrännan från helvetet ska väck !

Kategori: Allm�nt

På fm blev de att spendera tid med syster J & Texas ! Sen va jag helt slut så gick hem o dog i sängen ! Sov typ 3 timmar tills syster J ringde o sa att hon skulle hämta mig . Då skjutsa hon mig & Texas hem till mamma eftersom syster skulle jobba o Texas skulle sova hos mormor inatt . Hos min kära mor blev de mat o sen stack hon iväg på träning . Texas o jag lekte för fullt innan de blev välling och sängen för mosters fina prins ❤️ 
Vid åtta va svärfar snäll o hämtade mig hos mamma så jag slapp gå :P 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen efter att ha snackat en sväng med grannarna här utanför (: väntar på kvällssamtalet från min livs kärlek nu bara innan sömnen kommer på besök ❤️

Var till Apoteket o köpte Gaviscon idag för halsbrännan ! Så förhoppningsvis kan jag somna inatt :D Mamma drack Gaviscon när hon var gravid med Theo . Fast hon gjorde av med mååånga sånna här flaskor :P Dyyyrt vill jag påstå ! 94 spänn för en flaskjävel :O Hoppas jag slipper halsbränna på dagtid o bara fortsätter med kvällar o nätter :P annars blir man ju ruinerad !!! 

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fy fan! Det är vidrigt..

    2013-11-07 | 21:14:38
  • ann lindqvist säger:

    bikarbonat 1 rågad tsk 1 omiprazol varje kväll lycka till <3

    2013-11-07 | 23:52:54
  • ann lindqvist säger:

    bikarbonat 1 rågad tsk 1 omiprazol varje kväll lycka till <3

    2013-11-07 | 23:52:54

Kommentera inlägget här: