matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Det brinner

Kategori: Allm�nt

Fy fan ! Det här är fan den värsta halsbränna jag haft någon gång . Brukar få halsbränna varje kväll .. Ibland går den över av sig självt och ibland tar jag bikarbonat . Tog bikarbonat eftersom det inte gick över . Men känns ju för fan som att jag håller på o brinner upp inuti för fan !!! Aaah jag dör !!! Tips mot halsbränna mottages gärna (: 

Hoppas att jag kan somna snart trots halsbrännan som bränner upp mig inifrån ! Trött satan ju ! 

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️



Kommentarer

  • Emmy säger:

    Jag har levt på Novalucol alla mina 3 graviditeter :) prova det! Ha det bäst! Kram

    Svar: Tack då ska jag kolla upp de (: kram ❤️
    Matilda Poulsen

    2013-11-06 | 19:02:23

Kommentera inlägget här: