matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Biomys

Kategori: Allm�nt

Ikväll blev det middag hemma hos mamma och sen åkte vi iväg på bio . Super mysig kväll o de va så skönt att göra något med mamma ❤️ 
När vi satt på bion så började Dexter sparka lite så skyndade mig att ta mammas hand så hon fick känna :D hihi så mysigt ! Synd att han va så lugn bara .. Höll inte igång så mycket ..
Men som vanligt när jag ligger och ska sova så rör han sig för fullt ❤️ Så nu ligger jag här i sängen o myser med min fina lilla son som har fotbollsmatch i magen o kollar på Så Mycket Bättre (:

Saknar min fina D i vanlig ordning ! Längtar tills han kommer hem och får känna när vår fina son sparkar ❤️ Vill somna med min älskling här bredvid för att sen få vakna upp med min underbara pojkvän vid min sida ! 

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: