matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Är du min vän ?

Kategori:

Det finns någon som lämnar kommentarer här på min blogg anonymt . Denna person påstår att den är min vän .. Om du nu när min vän så ska du väl kunna ta de här med mig och kunna diskutera med mig ? Och fram för allt stå för vad du skriver till mig ??
Vad de verkar som i dina kommentarer så har vi ingen kontakt nu .. Förutom att du läser min blogg o lämnar kommentarer ANONYMT . Så det enda du vet om mitt liv är det som cirkulerar på internet och okunskap om missbruk !
Varsågod att kliva fram .. Jag kan lära dig förstå missbruket och medberoende på en nivå som du absolut inte verkar förstå nu ! Du vädjar till mig att lämna Dennis och pratar om min framtid i kommentarerna ... Jag kommer inte lämna Dennis för nå anonyma kommentarer bör du förstå .. Framtiden har jag och Dennis planerat tillsammans .. Om du missat de så sitter Dennis på ett Lvm-hem nu och ska snart iväg på behandling för sitt missbruk ... Alltså i riktningen mot nykterheten !
Så sluta kalla dig för min vän om du inte kan stå för de du skriver till mig men kliv mer än gärna fram o säg vem du är !! För det du talar om nu är okunskap och de hjälper inte mig för fem öre !


Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: