matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sluta röka

Kategori: Allm�nt

Idag börja jag grina i telefonen när jag prata med älsklingen . Va så förbannat röksugen o tyckte allt va skit . Kan inte va kul för han o höra mina humörsvängningar nu när rökningen är slut ! Arg , deprimerad , trött & ledsen är väl de mesta man känner när man slutar röka har jag märkt !
"Cigaretten" jag använder nu är laddningsbar med usb , man byter filter när man märker att de ta't slut , röken som kommer är tydligen vattenånga & den är nikotinfri !
Aja nu ska jag sova ! Tänkte bara dela med mig om min nya cigarett !

Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • rose säger:

    vart har du köpt den? vad kostar den ? funkar den bra? e sugen på att köpa en :)
    många frågor vart de hehe :D

    2013-07-12 | 21:34:56

Kommentera inlägget här: