matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kuxabladet ?

Kategori: Allm�nt

Idag ringde de ett konstigt nummer som jag inte kände igen .. Till min förvåning var det Ulf Gräsberg från Kuxabladet som frågade om dom fick göra en intervju om min blogg (: Väldigt chockad och glad tackade jag ja . Finns det verkligen folk som är intresserad av mitt liv som jag skriver om här på bloggen ? Tydligen !

Igår fick hjärtat mitt flytta till ett behandlingshem där han ska bo sista tiden som e kvar (: Ska skicka min dator dit senare idag så han har något att göra där borta på kvällarna !

Snart dags för flytt också ! Har packat lite men måste fan sätta fart o packa resten ! Och alla kläder då ? Hur fan ska jag få plats med mina kläder ? Och skor ? D blir väl utan garderob när han kommer hem till nya lägenheten ;P haha !

Ute på äventyr med svärfar nu så jag ska väl vara lite social med honom (:

Älskar & saknar min underbara D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: