matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hoppas på sömn ❤

Kategori: Allm�nt

Det blev ingen packning idag heller :/ Men hämtade ut nya tapeterna iaf :D

Mötet med Jenny gick bra idag och jag grät inte en enda gång (: Det va ett positivt möte (:

Har legat i sängen o pratat i telefon med älsklingen ikväll .. Sen har jag bara glott på dumburken !

Jag Saknar honom så otroligt mycket .. Det är så jobbigt att tvingas vara ifrån varandra ),:
Men framtiden ser ljus ut för oss ! När han kommer hem till våran gemensamma nya lägenhet så kommer allt att bli bra ❤
Att älska en person så mycket som jag älskar D trodde jag då aldrig i min vildaste fantasi att jag kunde göra .. Han är mitt liv . Han är min livs kärlek och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom !!! Att fortfarande ha så starka känslor efter allt vi gått igenom . Det har bara gjort oss starkare och mer kära ! Vår kärlek är djup och ingen ska någonsin få ta den ifrån oss ❤
Jag älskar dig min underbara D ❤

Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: